• BIST 9889.16
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 27 °C

Türk Hava Yolları kendi hikayesini yazdı

Türk Hava Yolları, bu ayki Skylife sayısında kendi hikayesini yazdı...

THY KENDİ HİKAYESİNİ YAZDI: 'AVRUPA'NIN EN İYİSİ OLMAK'

Türk Hava Yolları'nın dergisi Skylife, bu ayki sayısında geçmişten bugüne Türk Hava Yolları'nı yazdı. THY'nin nasıl büyüdüğünü anlatan dergi, yazıda adeta bir belgesel havası estirdi.

İşte o yazı:

Avrupa’nın En İyi Havayolu… Premium Ekonomi Sınıfında En İyi Koltuk… Güney Avrupa’nın En İyi Havayolu…. Bunlar, dünyanın önde gelen havayolu değerlendirme organizasyonu Skytrax’in 2011 ödüllerinde Türk Hava Yolları’nın layık görüldüğü ödüller… Dünyanın dört bir yanından 18,8 milyon yolcunun verdiği geri bildirimlerle oluşan bu ödüller hepimizin gurur kaynağı oldu.

Farklılaşmak... Havayolu işletmeciliği gibi rekabetin çok yoğun ve küresel bazda yaşandığı bir alanda büyük önem taşıyor. Bu sürece öncelikle vizyonumuzu genişleterek başladık. Türk Hava Yolları dünyanın en iyi havayolu olmalıydı.

Bu amacı gerçekleştirmek için öncelikle müşterilerimizin isteklerini değerlendirdik. Sizlerin her geçen gün daha da yükselen ve çeşitlenen beklentilerini karşılayacak, sizleri şaşırtacak uygulamaları araştırmaya, düşünmeye ve hayata geçirmeye başladık. Bir yandan da rakiplerimizi mercek altına aldık.

Güçlü yönlerimizi daha da güçlendirmek, rakiplerimizin eksik kaldığı alanlara odaklanarak bütünsel hizmet kalitemizi artırmak için girişimler ortaya koyduk.

Küresel bir oyuncu olma vizyonumuzda ulaşım ağımızın kapsamı son derece önemlidir. Bu nedenle ağımızı güçlendirecek, çeşitlendirecek adımları birer birer attık.

Uçak filomuzu her geçen gün daha da geliştiriyoruz. Son eklenen uçaklarla birlikte Türk Hava Yolları’nın filosu 175 adet uçağa ulaştı. Dünyanın dört bir yanından farklı beklentilere sahip olan yolcuları istedikleri noktalara ulaştırmak için destinasyon portföyümüze her geçen gün yenilerini ekliyoruz.

Bugün Türk Hava Yolları dünyanın 186 destinasyonuna yaptığı uçuşlar ile bir iş adamını toplantısına, bir aileyi tatiline, bir öğrenciyi okuluna ulaştırıyor. Bu süreçte İstanbul en büyük avantajlarımızdan biri…

Coğrafi konumu nedeniyle doğal ve eşsiz bir bağlantı merkezi olan İstanbul’dan dünyanın dört bir yanına en uygun koşullarla aktarma imkanı sunarak transit yolcuların gönlünü kazandık.

Aktarma sürelerine bağlı olarak şehir turlarından konaklamaya, rehber desteğinden bilgi hizmetlerine dek birçok katma değerli hizmeti bağlantı yolcularımıza sunarak onların yolculuğunun her anını keyfe dönüştürmeyi amaçladık.

Bu çabalarımız sonuç verdi. Türk Hava Yolları, 2005 yılına kıyasla 2010 yılında transfer yolcu sayısını yüzde 300’den fazla artırmayı başardı.

Markamızın algısını küresel boyutta hep daha ileriye taşımayı amaçladık. Bu süreçte FC Barcelona, Manchester United, Kobe Bryant, Caroline Wozniacki gibi dünya yıldızlarıyla etkili sponsorluk işbirlikleri gerçekleştirdik.

Yurt içinde ve dışında yüzlerce etkinliğin, organizasyonun destekçisi olduk. Spordan sanata, hayata keyif katan birçok alanda Türk Hava Yolları imzasını görmeniz mümkün.

Uçuş deneyiminizin her anının keyif ve mutluluk içinde geçmesi gerektiğine inanıyoruz. Kabin içinin her zaman evinizin sıcaklığında ve konforunda olması en büyük önceliğimiz. Bu nedenle ikrama büyük önem verdik.

Dünyanın önde gelen ikram şirketlerinden Do&CO ile yaptığımız ortaklık sayesinde kabin içi yeme-içme deneyimini adeta bir şölene dönüştürdük. Bu çabalarımızı ilk meyvesini geçen yıl verdi ve Skytrax 2010’da ekonomi sınıfında en iyi ikram ödülüne layık görüldük.

2011’de business, premium ekonomi ve ekonomi sınıflarının tümünde dünya devlerini geride bırakarak kabin içi ikramda ikinciliği elde ettik. Comfort Class ile sizlere yepyeni bir sınıfın avantajlarını sunduk ve bu sınıfımızın koltuk kalitesi daha ilk yılında en iyi olduğunu tescilledi.

Uçuşunuzun her aşamasında güler yüzlü hizmet sunmak, işimizin ve tüm ilişkilerimizin odak noktasını oluşturuyor. Bunu başarmanın ve kalıcı kılmanın yolunun sürekli eğitimden ve öğrenmeden geçtiğini çok iyi biliyoruz.

Bu nedenle kabin içinden uçuş ekiplerine yer hizmetlerinden müşteri hizmetlerine dek her alanda çalışma arkadaşlarımızın sürekli ve kapsamlı eğitimler almasını sağladık ve bu eğitim sürecinin momentumunu sürekli artırdık. İşte ekiplerimizin sürekli gülen yüzünün ardındaki sır bu.

Türk Hava Yolları olarak siz değerli yolcularımızın her anına değer katmak, sizleri her noktada özel hissettirmek için çabalıyoruz. Ne mutlu ki sizlerin teveccühüne layık oluyoruz. Hep birlikte nice ödüllü uçuşlara...

Skytrax 2011 Ödülleri’nde Türk Hava Yolları

• Premium Ekonomi Sınıfında En İyi İkram
• Business Sınıfında En İyi İkram

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.