• BIST 75.727
  • Altın 129,878
  • Dolar 3,4745
  • Euro 3,6641
  • İstanbul 9 °C
  • Ankara -6 °C

Venezia Mega Outlet dünyada ilk 3'te

Venezia Mega Outlet dünyada ilk 3'te
Venezia Mega Outlet, Cannes'da düzenlenen MAPIC fuarında "En iyi outlet alışveriş merkezi" kategorisinde ilk 3'e girdi.

Venezia Mega Outlet alışveriş merkezi dünyanın en iyi 3 outlet alışveriş merkezi arasına girdi.

Perakendenin “Oscar Töreni” olarak nitelendirilen ve dünyanın en büyük uluslararası Perakende ve Gayrimenkul Fuarı MAPIC bünyesinde geleneksel hale gelen “MAPIC Ödülleri” bu yıl 20’nci defa sahiplerini buldu.

Fransa'nın Cannes kentinde yapılan MAPIC fuarının ardından düzenlenen gala gecesinde Gürsoy Grup bünyesinde yer alan Venezia Mega Outlet, ünlü markaları geride bırakarak, dünyanın en iyi outlet alışveriş merkezi kategorisinde ilk 3 arasında yer aldı.

Gala gecesine dünyanın en önemli perakende markalarının yöneticileri katılırken finalistler arasında yer alan Venezia Mega Outlet adına Venezia Mega Outlet ve Vialand Genel Müdürü Faruk Çizmecioğlu, Venezia Mega Outlet ve Vialand Kurumsal İletişim, Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Özlem Ersoylu Mutluer ve Gürsoy Grup yöneticileri katıldı. 

“En İyi Yeni Alışveriş Merkezi”, “En İyi Perakende Dijital Stratejisi” ve “En İyi Yeni Perakende Tasarımı” konseptinin de içinde yer aldığı toplam 12 kategoride 2016’nın en iyilerinin ödüllendirildiği gecede Türkiye’den finale kalan tek perakende markası olan Venezia Mega Outlet, “Best Outlet Center” kategorisinde ilk 3'e girdi.

Venezia Mega Outlet Genel Müdürü Çizmecioğlu geceye ilişkin şöyle konuştu:

“Venezia, Türkiye’nin en ayrıcalıklı perakende projelerinden. Çok genç bir marka olmasına rağmen kısa sürede dünyanın en etkili organizasyonu olan MAPIC’te bu ödülü alma başarısının altında Gürsoy Grubu’nun projeye verdiği önem ve projenin sunduğu ilkler yatıyor. Venezia Mega Outlet, iddialı başladığı perakende yolculuğunda, daha da iddialı ve konuşulan hizmetlere imza atmaya devam edecek.

Gürsoy Grup bünyesinde yer alan Vialand Tema Park ve Venezia Mega Outlet, Türkiye’nin en özellikli ve en ayrıcalıklı iki markası olarak yurt dışında aldıkları başarılarla ülkemizi gururlandırırken, sundukları hizmet ayrıcalıklarıyla da hem İstanbulluların hem de İstanbul dışından gelen tüm ziyaretçilerin en fazla tercih ettiği lokasyonlar oluyor.

Outlet perakendeciliğin en iyilerinden biri olan Venezia Mega Outlet, İtalyan mimarisinin dünyadaki en güzel örneklerinden biri olarak, İstanbul’da Venedik’teymiş gibi alışveriş keyfini, dünyanın ve Türkiye’nin en iyi markalarının Outlet mağazalarının en avantajlı fiyat seçeneklerini, San Marco Meydanında imiş gibi keyifle zaman geçireceğiniz yeme içme ve eğlence alanlarını bir arada sunuyor."

Venezia Mega Outlet’in 600 milyon avroluk bir yatırımla hayata geçirildiğini belirten Çizmecioğlu, “Venezia Mega Outlet, çok farklı bir outlet markası olarak sadece İstanbulluların değil, İstanbul dışından gelecek tüm yerli ve yabancı ziyaretçilerin de ilgi odağı oluyor. Şu anda 159 mağaza&yeme&içme yerleri ile hizmet veren Venezia Mega Outlet’le 2017 sonuna kadar yeni markaları misafirlerimizle buluşturmayı planlıyoruz. Hedefimiz bir yıl içerisinde İstanbul’un ve özellikle Avrupa Yakasının en fazla ziyaret edilen ve alışveriş için en çok tercih edilen Outlet Alışveriş Merkezi olmak. Önümüzdeki yıl, 15 milyon ziyaretçi hedefliyoruz.“ dedi.

Çizmecioğlu, MAPIC’in, perakende ve gayrimenkul sektörü için önemini vurgulayarak, perakendecilikte kalitenin gelişmesinde böyle önemli organizasyonların katkısının büyük olduğunu söylerken şöyle devam etti:

“MAPIC’te Türkiye’nin de en önemli perakende markaları hem fuarda yer aldı, hem de kendi dallarında yarıştılar. Dünyanın en iyi perakende markaları arasında yarışarak finale kalan ve En İyi Outlet Merkezi kategorisinde ilk 3'e giren tek Türk markası olan Venezia Mega Outlet, böylesine prestijli uluslararası bir organizasyonda çok büyük başarı gösterdi. Venezia Mega Outlet, bundan sonra da gerek Türkiye’de gerekse uluslararası yarışmalarda birçok ödülün sahibi olmayı hedefleyerek stratejilerini oluşturmakta ve sürekli yenilenme, gelişme, büyüme potansiyeli ile sektörde örnek olmaktadır."

12 bin metrekarelik alanda 74 ülkeden 100 şehrin katıldığı MAPIC fuarı dünyanın en önemli perakendecilerini ve AVM yatırımcılarını bir araya getirirken, fuara toplamda 1400 marka, 2 binin üzerinde perakendeci ve binin üzerinde yatırımcı ile 360 yatırımcı şirket katıldı.

Venezia Mega Outlet

Gürsoy Holding çatısı altında faaliyet gösteren Venezia Mega Outlet, İtalyan mimarisinin en güzel örneği olan Venedik konseptiyle tasarlandı. Dünyaca ünlü markaların outlet mağazalarını İstanbul’un Avrupa Yakasına taşıyan Venezia Mega Outlet, “İstanbul’un en şık İtalyanı” olarak yer alıyor.

Venedik hayalinin gerçeğe dönüştüğü Venezia Mega Outlet’te, meşhur San Marco Meydanı da inşa edildi. San Marco Meydanının çevresinde sıralanan yeme içme alanları ile dünyaca ünlü markaların sıralandığı Venezia Mega Outlet’te, gondollarla alışveriş keyfi de sunuluyor.

Meşhur Venedik kanallarıyla süslenen Venezia Mega Outlet’te gondolla keyif yapılabiliyor. Kapalı alanda sıralanan markalar ise, gökyüzü temalı özel tasarım tavan mimarisiyle ziyaretçilerine alışveriş keyfi sunuyor.

Lokasyonu ile de dikkati çeken Venezia Mega Outlet, Habibler-Topkapı tramvay hattının önünden geçmesiyle ulaşım olarak en kolay noktalardan birinde konumlanıyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim