• BIST 82.779
  • Altın 146,779
  • Dolar 3,7701
  • Euro 4,0274
  • İstanbul 6 °C
  • Ankara -1 °C

Bridgestone'un dev lastiği Türkiye'de

Bridgestone'un dev lastiği Türkiye'de
Bridgestone’un yüksek teknolojisi ile madencilik sektörü için özel olarak geliştirilen, VRPS desenli 57’’ jantlık derin dişli kaya kamyonu lastikleri, Türkiye’de şimdiye dek kullanılan en büyük lastik olma özelliğini taşıyor.
Bridgestone’un yüksek teknolojisi ile madencilik sektörü için özel olarak geliştirilen, VRPS desenli 57’’ jantlık derin dişli kaya kamyonu lastikleri, Türkiye’de şimdiye dek kullanılan en büyük lastik olma özelliğini taşıyor. Her biri 3.9 ton ağırlığında ve 3.6 m çapında olan dev lastiklerin hava basıncı ve sıcaklığı, B-Tag (Bridgestone Intelligent System) adı verilen sistem ile düzenli olarak takip ediliyor ve raporlanıyor.
 
Türkiye lastik sektörünün lideri Brisa’nın, global ortağı Bridgestone tarafından yüksek teknoloji ile madencilik sektörü için özel olarak geliştirilen VRPS desenli, derin dişli 57’’ jant ebadındaki kaya kamyonu lastikleri, Türkiye’nin en büyük altın madeni için Japonya’dan getirildi. Uşak’ta bulunan Tüprag Altın Madeni’nde görev yapan, ve hem elektrik hem de dizel akaryakıt ile çalışma imkanından dolayı daha verimli ve çevreye duyarlı olan Hitachi EH 4000 ACIII model kaya kamyonlarında kullanılıyor. Bridgestone’un her biri; 3.9 ton ağırlığında ve 3.6 m çapındaki dev lastikleri, geliştirilmiş kuşak paketi ile aşınma ve kesiklere karşı yüksek direnç gösterdiği gibi,  dayanıklı karkas ve topuk yapısı ile ısı üretimini de düşürerek uzun ömür performansı ile ön plana çıkıyor.
 
devlastik1.jpg
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim