• BIST 82.300
  • Altın 148,195
  • Dolar 3,8298
  • Euro 4,0711
  • İstanbul 7 °C
  • Ankara 0 °C

Castrol'ün dünya çapında kampanyasında Türk imzası

Castrol'ün dünya çapında kampanyasında Türk imzası
Geçtiğimiz yıl madeni yağ devi Castrol’un milyar dolarlık değere sahip en güçlü yağ markası ‘Castrol EDGE’nin ABD merkezine dünya direktörü olarak atanan Kerim Kermen, ilk global kampanyasına imzasını attı.

Türkiye’de 60 yılı aşkındır varlığını sürdüren ve Gemlik’te gerçekleştirdiği üretimin yanı sıra ihracat, pazar liderliği ve yönetim performansıyla dikkat çeken Castrol Türkiye, dünya devi madeni yağ markasının adeta yönetici ihraç üssü oldu. Ömer Dormen’in Castrol’un dünyadaki 3 büyük ülkesinden biri olan Hindistan’ın Genel Müdürlük görevinin yanı sıra Hindistan ve Güney Asya Bölgesi Direktörlüğü’nü üstlenmesinin ardından 3 yılı aşkındır Türkiye ve Orta Asya Direktörü olarak görev yapan Kerim Kermen de geçtiğimiz yıl Castrol’un ABD’de New Jersey’de yer alan en önemli yönetim üslerinden birine Castrol EDGE markasından sorumlu global marka direktörü olarak atanmıştı.

EN GÜÇLÜ MOTOR YAĞI

2015 yılının Ekim başından itibaren Castrol’un en güçlü motor yağlarını üreten markası Castrol EDGE’yi yöneten Kerim Kermen, aynı zamanda Kuzey Amerika’da Castrol’un yönetim üssüne atanan ilk global yönetici unvanının da sahibi olmuştu. Yeni görevine hızla ısınan Kerim Kermen ve 7 kişilik ekibi, geçtiğimiz günlerde markanın daha önce 400 milyondan fazla kişi tarafından izlenen Castrol EDGE tanıtım filmlerinin en yenisinde sıra dışı bir kampanya çalışmasına imza attılar. Castrol’un Titanium FST teknolojisi ile geliştirilmiş, şimdiye kadar ürettiği en güçlü motor yağı olan ‘Castrol EDGE Supercar’ için hazırlanan ve YouTube üzerinden yayına giren yeni reklam filminde, dünya çapındaki yarış pilotları Castrol EDGE Supercar motor yağının lansmanına damga vurmak için dünyanın en zorlu yarış pistlerinden biri olan İspanya’nın ikonik Ascari pistinde boy ölçüşürken kendi dijital klonlarına karşı mücadele verdiler.

Kerim Kermen konuyla ilgili Hürriyet’e yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Castrol EDGE markasının global çapta geleceğini tayin etmek muhteşem bir duygu. Bana direkt bağlı 7 kişilik bir ekibim var; indirekt ise her ülkede Castrol EDGE’den sorumlu uygulama ekipleri var. Ben göreve geldiğimde kampanyanın fikri henüz doğmamıştı. Benimle beraber ve önceki kampanyaların araştırma sonuçları ışığında doğdu, büyüdü; gelişti. Hatta mitoz bölünmeyle 2 film haline getirdik.” Kampanyanın global sonuçlarının alınmasına biraz daha vakit olduğunu belirten Kerim Kermen, “Bununla beraber ilk izlenimler ve pazar araştırmaları bugüne kadar Castrol EDGE için yaptığımız en iyi kampanya olacağını gösteriyor” dedi.

SÜPER OTOLAR KLONLARA KARŞI

Castrol’un Titanium FST teknolojisi ile geliştirilmiş, şimdiye kadar ürettiği en güçlü motor yağı olan Castrol EDGE Supercar’ın tanıtımı için sanal dünya ile gerçek hayatı buluşturan yeni reklam filmi, sanal ortamda en iyi derecesini yapan dijital klonuna karşı gerçek hayatta yarışarak sürücünün yetenek ve performans sınırlarını zorlamasını anlatıyor. Fast & Furious, Gladiator ve James Bond Spectre filmlerinin aksiyon sahnelerinde çalışan “Jako” tarafından yönetilen Castrol’un “Clone Rival” filmi tüm dünyayla birlikte Castrol Türkiye YouTube hesabında yayınlanmaya başladı. Reklam filminde Aston Martin Test pilotu Darren Turner ve Koenigsegg Test Pilotu Christoffer Nygaard, kendi klonlarına karşı mücadele verdi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim