• BIST 9693.46
  • Altın 2504.401
  • Dolar 32.5823
  • Euro 34.7935
  • İstanbul 15 °C
  • Ankara 24 °C

Continental, ilk kez yerel bir kampanyaya imza atıyor

Continental, ilk kez yerel bir kampanyaya imza atıyor
Continental, gücünü test şampiyonluklarından almasından yola çıkarak “Continental Yola Çıkana Arka Çıkar” sloganı ile yeni bir iletişim kampanyası başlattı.

Dünyanın en büyük uluslararası lastik şirketlerinden biri olan Continental, Türkiye’de yeni bir iletişim kampanyası başlattı.

 

İlk kez yerel bir kampanyaya imza atan Continental, güvenliği sahiplenerek hayata geçirdiği iletişim kampanyasında test şampiyonluklarını, Alman kalitesi ve teknolojilerini, güvenirliğini öne çıkararak televizyonlardan radyolara, sosyal medyadan billboard ve otobüslere ve hatta navigasyonlara kadar her yerde olacak.

 

Yol şartları ne olursa olsun, lastik markası ve sürücü ilişkisinin her şeyden önce güvene dayanması gerektiğine inanan marka, iletişimde de “Yola Çıkana Arka Çıkar” diyerek bu duruşu destekliyor.

 

Sırtını güvenle Continental’e dayayan isim ise Murat Serezli. Yol ve hava şartlarının değiştiği üç farklı filmde, dış ses tedirgin bir halde uyarılarda bulunsa da, Murat Serezli yolda kendinden emin ilerliyor. Bu özgüven, “Peki bunları neye dayanarak söylüyorsunuz?” sorusunun cevabında saklı: “Continental’in test sonuçlarına…”

1574412986_kis_palto_1920x1080px_02_1_.jpg

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim