Ford Otosan, Türkiye’nin en prestijli dijital pazarlama yarışmalarından biri olan “Mixx Awards Türkiye 2013”te otomotiv sektörünün en çok ödül alan şirketi oldu. Reklam ajansıyla reklamvereni birlikte ödüllendirerek, benzer organizasyonlardan farklılaşan ve bu yıl 596 başvurunun yapıldığı yarışmada Ford Otosan, dijital pazarlama uygulamalarıyla 4 ödül birden kazandı.
Projelerin performanslarıyla birlikte değerlendirildiği organizasyonda Ford Otosan dijital PR ajansı Tick Tock Boom tarafından hazırlanan “Acemi Spiker” uygulaması ile Sosyal Medya Aplikasyonları kategorisinde Altın Mixx ödülünü kazandı. “Belki herkes çok iyi futbol oynayamaz ama herkes maç anlatabilir” düşüncesinden yola çıkan projeye 58 gün içerisinde 268 bin kullanıcı katılmıştı.
Ford Otosan’a ikinci ödül, Fordikinciel.com sitesinin tanıtım çalışmalarından geldi. Ogilvy&Mather reklam ajansı tarafından hazırlanan ve ikinci el araç alım satımlarında Ford kalitesini ön plana çıkartarak, 2 milyon 400 bin ziyaretçi sayısına ulaşan sitenin dijital reklamları, Marka Farkındalığı ve Konumlandırma kategorisinde Bronz Mixx ödülüne layık bulundu.
Ford Otosan, Ogilvy&Mather reklam ajansı tarafından hazırlanan ve Ford B-MAX’i eşsiz bir deneyimle kullanıcılara tanıtarak, 485 bin ziyaretçi sayısıyla büyük ilgi çeken Sosyalhayatgecidi.com çalışmasıyla da Dijital Mecra Entegrasyonu ve Rich Media Display kategorilerinde iki Bronz Mixx kazanarak ödül töreninde dikkatleri üzerinde topladı.
Ford Otosan'a Mixx Awards'dan 4 ödül
Ford Otosan, dijital pazarlama sektörünün en iyilerinin belirlendiği "Mixx Awards Türkiye 2013"te kazandığı dört ödülle, dijital dünyadaki başarılı iletişim çalışmalarını bir kez daha tescilledi.
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Kiralık minibüse talep artışı varEnterprise’ın Türkiye CEO’su Özarslan Tangün, 'insanlar ailece seyahatlerini araç kiralamaya yönlendirdi. Bu noktada, bavul kullanımı ve kişi sayısı, minibüs ve SUV gövde tipli araç kiralamada geçen yıla göre yüzde 60’a varan artışlar yaşadık" dedi.
VW'de üst düzey atamaAudi, Bentley, Seat, Skoda ve Porsche markalarını bünyesinde bulunduran Volkswagen Grubu'ndaki liderlik değişiminin şirketin güçlü işçi temsilcileriyle maliyet indirimini müzakere etmeye çalıştığı bir zamanda gelmesi dikkati çekti.
Otomotivde üretim artıyor, satış beklentileri yükseldiOtomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği’nin 3. Koronavirüs Etki Araştırması’na göre; üretime devam eden şirketlerin oranı yükselişe geçti. Ara veren şirketler ise bu ay çalışmalarına başlayacaklarını açıkladı.
Toyota Türkiye, 800 kişi istihdam edecekYeni tip corona virüs (Kovid-19) tedbirlerini alarak üretime başlayan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, üretim ve ihracat hedeflerini artırmak için İŞKUR üzerinden 800 kişilik ilave istihdam sağlayacak.
Otomobil ihracatı mayıs ayında yüzde 56 azaldıUludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği (OİB) verilerine göre, otomotiv endüstrisi Covid-19 salgınının etkisinin sürdüğü Mayıs ayında geçen senenin aynı dönemine göre yüzde 56 düşüşle 1 milyar 203 milyon dolar ihracat gerçekleştirdi.
Türkiye’nin Otomobili’nin fabrikasına ‘ÇED Olumlu’ raporuTürkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG) tarafından çalışmaları planlandığı biçimde sürdürülen Türkiye’nin Otomobili yatırımı Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşa edilecek olan fabrika inşaatının başlayabilmesi için gerekli ÇED raporunu olumlu olarak aldı.
1/20
- Türk Yıldızları'nın İstanbul'u selamlaması
- Kabin emniyet çalıştayı gerçekleştirildi
- Geleceğin otomobilleri sahneye çıktı
- Citroën, Paris Otomobil Fuarı’nda iki konsept modelinin müjdesini verdi
12345678
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim