• BIST 10676.65
  • Altın 2418.603
  • Dolar 32.1985
  • Euro 34.8747
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 14 °C

Hyundai en iyilerle yarışıyor

Hyundai en iyilerle yarışıyor
Hyundai Motor Company, global marka uzmanı Interbrand tarafından yayınlanan son araştırma raporuna göre dünyanın en değerli markaları arasında yer almaya devam ediyor.

Marka değerini 2017 yılından bu yana yüzde 3 artırarak 13.5 milyar dolar seviyesine çıkaran Hyundai, bu sonuçla beraber “En İyi 40 Global Marka” listesindeki yerini korudu. Hyundai, global otomotiv sıralamasında ise altıncı sırada yer alıyor. Bu sıralamayla beraber 2005’ten bu yana marka değerinde dört kat artış görülen Hyundai'nin büyümesi de paralel oranda artmaya devam ediyor.

Müşterilerinin beklentilerini karşılayacak şekilde kaliteli modeller üreten Hyundai, sürekli olarak yenilikçi ve yaratıcı bir marka olmaya da özen gösteriyor. Marka değerini sürekli olarak artırma hedefinde olan Hyundai, almış olduğu ödüller ve benzeri başarılarla da kendisini ispatlamış oluyor.
hyundai-interbrand

Yükselen kalite ve gelen yeni modeller marka değerini arttırıyor

Hyundai, dünyanın ilk özel hidrojenle çalışan SUV modeli NEXO’yu da bu yıl piyasaya sunmuş otomotiv endüstrisi adına çok önemli bir kilometre taşına imzasını atmıştı. Hyundai'nin çevreci araçlar serisinde, tamamen yeni bir proje olan Kona Electric ve gelecekteki mobilite alanında markanın öncü ruhunu sergileyen IONIQ de bulunuyor.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim