• BIST 9797.08
  • Altın 2435.681
  • Dolar 32.5203
  • Euro 34.8906
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 22 °C

Isuzu Ar-Ge ile büyümeye devam ediyor

Isuzu Ar-Ge ile büyümeye devam ediyor
Anadolu Holding bünyesinde,geniş araç segmentine sahip Anadolu Isuzu, AR-GE merkezi ile sektörde büyümeye devam ediyor.

Isuzu Ar-Ge ile büyüyecek

Anadolu Holding bünyesinde,geniş araç segmentine sahip Anadolu Isuzu, AR-GE merkezi ile sektörde büyümeye devam ediyor. Anadolu Holding bünyesinde, kamyondan kamyonete, küçük otobüsten pick-up a kadar geniş araç segmentine sahip Anadolu Isuzu, Türk Mühendisleri ile gerçekleştirdiği AR-GE merkezi ile sektörde büyümeye devam ediyor.

Anadolu Isuzu’nun kalite, inovasyon, tasarım çalışmalarıyla yurtiçi ve yurtdışı pazarlarında öncü olduğunu belirten Anadolu Isuzu Ar-Ge Müdürü Hakan Özenç “Ar-Ge çalışmalarıyla otomotiv sektörüne katkıda bulunmaya devam edeceğiz” dedi.

Anadolu Isuzu’nun 2009 yılından bu yana Ar-Ge Merkezi olduğunu belirten Özenç, bu tarihten itibaren 7 patent için başvurduklarını belirterek “Biz sadece üretim değil aynı zamanda tasarım yapıyoruz” şeklinde konuştu. Özgenç şunları söyledi:

“Anadolu Isuzu Ar-Ge Merkezi çalışmaları; Yeni Araç Tasarım Projeleri ve Mevcut Modelleri İyileştirme, Geliştirme Projeleri olarak iki alt başlık altında yürütülüyor. Yeni Araç Tasarım Projeleri ile yeni otobüs modelleri geliştirirken, kamyon-kamyonet yerlileştirme çalışmalarıyla da yerel müşteri ihtiyaçlarına uygun araçlar üretiyoruz. Novo, Turkuaz ve Citi Mark gibi büyük projelerimizin yanı sıra; 10- 12,5 ton kamyon modelleri Japon Isuzu’dan farklı olarak Türkiye’ye özgü geliştirilmiş projelerimizdir.

Toplam 26 ülkeye ihracat yapıyoruz. Her bir pazarın yeni bir müşterisi, her bir müşterinin de yeni bir talebi oluyor. Farklı ülkelerin ve müşteri gruplarının kanun, regülasyon ve şartnamelerini uygulamak, taleplere ve özel ihtiyaçlara uygun araçlar üretmek için AR&GE olarak Mevcut Modelleri İyileştirme, Geliştirme çalışmaları yapıyoruz. Türkiye’de üretilen tüm araçlar Avrupa Birliği regülasyonlarına uygun üretildiği için Avrupa pazarında sorun yaşamıyoruz ancak farklı ülkelerin farklı regülasyon ve kanunlarına bağlı olarak farklı talepleri olabiliyor. Örnek vermek gerekirse Rusya pazarı -40 dereceye uygun araç isterken Afrika +40 dereceye uygun araçlar istiyor. Biz de AR&GE olarak bu şartlara adapte olabilecek dayanıklı, güvenli araçlar üretmek için çalışıyoruz. “

“AR-GE Olarak Asıl İşimiz Otobüs Tasarlayıp Üretmek”

Isuzu markası altında dünya standartlarına uygun kaliteli, modern küçük otobüsler tasarlayıp, üretmenin asıl işleri olduğuna dikkat çeken Özenç konuşmasını şöyle tamamladı;

“Markamız Isuzu ancak otobüslerin A’dan Z’ye tasarımı ve imalatı bize ait. Böyle bir otobüs dünyanın hiçbir yerinde üretilmiyor. Biz sadece Isuzu markasını kullanıyoruz. Isuzu’nun motor, şanzman, debriyaj parçaları dışında %70 – 80 tamamen yerli parçadan üretiliyor. Tasarımı tamamen endüstriyel tasarım. Genel görünüşü bize ait. Bu da bize bir esneklik kazandırıyor. Otobüslerin tasarlanması, yapılması, üretimin gerçekleşmesi ve çeşitliliğin çok fazla olması bizim hedeflerimiz arasında. İhracatımızın tamamını otobüsler oluşturuyor. Son bir kaç yıldır otobüsün cirodaki payı kamyonu geçti. Otobüs bizim için çok önem verdiğimiz güçlü olduğumuz bir segment. Otobüs daha işçilik, daha planlama, daha mühendislik gerektiren bir iş. Dolayısıyla otobüs tasarım ve üretimi bizim için ayrı bir öneme sahip.”

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim