• BIST 89.878
  • Altın 145,744
  • Dolar 3,6012
  • Euro 3,9233
  • İstanbul 9 °C
  • Ankara 7 °C

Mercedes E sınıfının tercihi Goodyear oldu

Mercedes E sınıfının tercihi Goodyear oldu
Mercedes-Benz, E sınıfı araçları için, Goodyear’ın yeni ultra yüksek performans lastiği Eagle F1 Asymmetric 3 lastiklerini tercih ediyor.

Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear’ın Eagle F1 Asymmetric 3 lastikleri, Mercedes-Benz E sınıfının orijinal ekipman lastiği olarak kullanılacak. Goodyear’ın yeni ultra yüksek performans lastiği Eagle F1 Asymmetric 3, dinamik bir görünüm ile sıra dışı performans, konfor ve güvenlik sağlayan Mercedes-Benz E sınıfının güçüne güç katacak.

Goodyear’ın Run On Flat teknolojisine sahip ve Mercedes-Benz için özel olarak üretildiğini gösteren ‘MO Extended’ işaretini taşıyan lastikleri, 17 ile 20 inç arasında jant büyüklüğüne, 225 ile 275 arasında kesit genişliğine ve 30 ile 55 arasında seri numarasına sahip.

Goodyear’ın yeni nesil teknolojiyle üretilen Eagle F1 Asymmetric 3 lastikleri ile Mercedes Benz-E serisi, mükemmel bir yol tutuşun yanı sıra yüksek performans sağlayacak. Eagle F1 Asymmetric 3, sahip olduğu üstün frenleme, güçlü sürüş hakimiyeti, kuru ve ıslak zeminde kontrol yeteneğiyle Mercedes-Benz E sınıfı gibi güçlü otomobillerin performansını daha üst seviyelere çıkarmaktadır.*

Yeni Eagle F1 Asymmetric 3’ün, Mercedes-Benz E-Sınıfı gibi güçlü otomobillerin orjinal ekipmanı olarak seçilmesinden ötürü son derece mutlu olduklarını ifade eden Goodyear Marka Direktörü Martijn De Jonge, “ Eagle F1 Asymmetric 3, UYP segmentinde şu ana kadar ürettiğimiz en iyi lastik ve bu lastiği daha da geliştirmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Mühendislerimiz tarafından geliştirilen yeni nesil teknolojiler, bir yandan kuru ve ıslak zeminde üstün performans sağlarken diğer yandan orijinal ekipman üreticilerinin ve sürücülerin günümüzde en çok önem verdiği konu olan yakıt verimliliğinden de ödün vermiyor” dedi.

Eagle F1 Asymmetric 3 lastiklerinin geliştirilmesi sırasında 1200’ü açık yol koşulları olmak üzere toplamda 5000’den fazla test gerçekleştirdiklerinin altını çizen De Jonge, “Aynı zamanda beş farklı ülkedeki beş test merkezinde yapılan 36,000 saatlik mühendislik testleri sonucunda Eagle F1 Asymmetric 3 lastiklerimizi geliştirdik” dedi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim