• BIST 9915.62
  • Altın 2439.282
  • Dolar 32.4246
  • Euro 34.6533
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara 15 °C

Okula dönüş kampanyalarında teknoloji ürünleri ipi göğüsledi

Okula dönüş kampanyalarında teknoloji ürünleri ipi göğüsledi
Okula dönüş sezonuna bu yıl da teknoloji kampanyaları damga vurdu. BrandZone verilerine göre; en fazla kampanya düzenlenen kategoriler dizüstü bilgisayar ve akıllı telefon oldu.

Eylül ayı demek okula dönüş sezonu demek. Tüm sektörler için büyük bir hareketliliğin yaşandığı bu dönemde kampanyalarda da artış yaşanıyor. Okula dönüş sezonunda özellikle teknoloji kampanyalarının yükselişe geçtiğini belirten BrandZone Kurucu Ortağı Cem Köz, “Öğrenciler, dizüstü bilgisayarlardan akıllı telefonlara, bluetooth hoparlörden tabletlere kadar birçok teknolojik ürüne ihtiyaç duyuyor. Markalar da özellikle bu dönemde kampanyalarını artırıyor.  1-22 Eylül 2018 tarihleri arasında teknoloji ve hiper marketlerin insert, gazete reklamı, online banner, TV reklamı ve radyo reklamlarını incelediğimizde teknoloji kategorisinde toplamda 8 bin 217 kampanya düzenlendiğini görüyoruz” diye konuştu.

Dizüstü bilgisayar zirvede yer aldı

BrandZone verilerine göre teknoloji kampanyalarında yüzde 18’lik kampanya oranı ve bin 518 kampanyayla dizüstü bilgisayar en fazla kampanya düzenlenen kategori oldu. Yüzde 17’lik kampanya oranı ve bin 410 kampanyayla akıllı telefon ikinci; yüzde 16’lık kampanya oranı ve bin 326 kampanyayla TV üçüncü; yüzde 6’lık kampanya oranı ve 489 kampanyayla bluetooth hoparlör dördüncü; yüzde 6’lık kampanya oranı ve 454 kampanyayla tablet kategorisi beşinci sırada yer aldı.

HP damgasını vurdu

Dizüstü bilgisayar kategorisinde toplamda bin 518 kampanya düzenlendi. Yüzde 44’lük kampanya oranı ve 675 kampanyayla HP en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 5’lik kampanya oranı ve 82 kampanyayla Lenovo ikinci; yüzde 2’lik kampanya oranı ve 29 kampanyayla Asus üçüncü sırada yer aldı.

Akıllı telefonda TP-Link ilk sırada yer aldı

BrandZone verilerine göre; akıllı telefon kategorisinde toplamda bin 410 kampanya düzenlendi. Yüzde 20’lik kampanya oranı ve 279 kampanyayla TP-Link en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya oranı ve 222 kampanyayla Samsung ikinci; yüzde 15’lik kampanya oranı ve 206 kampanyayla Apple üçüncü sırada yer aldı.

TV’de Samsung lider

TV kategorisinde toplamda bin 326 kampanya düzenlendi. Yüzde 49’luk kampanya oranı ve 655 kampanyayla Samsung en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya oranı ve 217 kampanyayla LG ikinci; yüzde 7’lik kampanya oranı ve 89 kampanyayla Toshiba üçüncü sırada yer aldı.

İşte öne çıkan o kampanyalar

Okula dönüş sezonunda öne çıkan kampanyalar arasında Vatan Bilgisayar, Media Markt ve Teknosa’nın tüm notebooklarda geçerli yüzde 18 KDV indirimi yer alıyor. Media Markt, eski akıllı telefonunu getirene notebooklarda 2 bin TL'ye varan indirim; Vatan Bilgisayar ise seçili OEM ürünlerinde yüzde 18 KDV indirimi ve Asus gaming notebooklarda yüzde 30'a varan indirim uyguluyor.

Teknosa, TV’lerde yüzde 20'ye varan indirim; 250 TL ve üzeri alışverişte 25 TL değerinde Opet yakıt puan; yine 250 TL ve üzeri alışverişte iki adet Cinemaximum bileti hediye ediyor. Teknosa’da ayrıca turuncu indirim kampanyasıyla bin 500 TL ve üzeri alışverişlerde Casper S28 8'' Tablet 299 TL’ye; 2 bin 500 TL ve üzeri alışverişlerde TP-Link Neffos Y5L Dual SIM Akıllı Telefon 299 TL’ye; 2 bin 999 TL ve üzeri alışverişlerde HP ikisi bir arada dizüstü bilgisayar bin 999 TL yerine 999 TL’ye satışa sunuluyor.

OKULA DÖNÜŞ KAMPANYALARINDA TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ İPİ GÖĞÜSLEDİ

Okula dönüş sezonuna bu yıl da teknoloji kampanyaları damga vurdu. BrandZone verilerine göre; en fazla kampanya düzenlenen kategoriler dizüstü bilgisayar ve akıllı telefon oldu.

Eylül ayı demek okula dönüş sezonu demek. Tüm sektörler için büyük bir hareketliliğin yaşandığı bu dönemde kampanyalarda da artış yaşanıyor. Okula dönüş sezonunda özellikle teknoloji kampanyalarının yükselişe geçtiğini belirten BrandZone Kurucu Ortağı Cem Köz, “Öğrenciler, dizüstü bilgisayarlardan akıllı telefonlara, bluetooth hoparlörden tabletlere kadar birçok teknolojik ürüne ihtiyaç duyuyor. Markalar da özellikle bu dönemde kampanyalarını artırıyor.  1-22 Eylül 2018 tarihleri arasında teknoloji ve hiper marketlerin insert, gazete reklamı, online banner, TV reklamı ve radyo reklamlarını incelediğimizde teknoloji kategorisinde toplamda 8 bin 217 kampanya düzenlendiğini görüyoruz” diye konuştu.

Dizüstü bilgisayar zirvede yer aldı

BrandZone verilerine göre teknoloji kampanyalarında yüzde 18’lik kampanya oranı ve bin 518 kampanyayla dizüstü bilgisayar en fazla kampanya düzenlenen kategori oldu. Yüzde 17’lik kampanya oranı ve bin 410 kampanyayla akıllı telefon ikinci; yüzde 16’lık kampanya oranı ve bin 326 kampanyayla TV üçüncü; yüzde 6’lık kampanya oranı ve 489 kampanyayla bluetooth hoparlör dördüncü; yüzde 6’lık kampanya oranı ve 454 kampanyayla tablet kategorisi beşinci sırada yer aldı.

HP damgasını vurdu

Dizüstü bilgisayar kategorisinde toplamda bin 518 kampanya düzenlendi. Yüzde 44’lük kampanya oranı ve 675 kampanyayla HP en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 5’lik kampanya oranı ve 82 kampanyayla Lenovo ikinci; yüzde 2’lik kampanya oranı ve 29 kampanyayla Asus üçüncü sırada yer aldı.

Akıllı telefonda TP-Link ilk sırada yer aldı

BrandZone verilerine göre; akıllı telefon kategorisinde toplamda bin 410 kampanya düzenlendi. Yüzde 20’lik kampanya oranı ve 279 kampanyayla TP-Link en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya oranı ve 222 kampanyayla Samsung ikinci; yüzde 15’lik kampanya oranı ve 206 kampanyayla Apple üçüncü sırada yer aldı.

TV’de Samsung lider

TV kategorisinde toplamda bin 326 kampanya düzenlendi. Yüzde 49’luk kampanya oranı ve 655 kampanyayla Samsung en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya oranı ve 217 kampanyayla LG ikinci; yüzde 7’lik kampanya oranı ve 89 kampanyayla Toshiba üçüncü sırada yer aldı.

İşte öne çıkan o kampanyalar

Okula dönüş sezonunda öne çıkan kampanyalar arasında Vatan Bilgisayar, Media Markt ve Teknosa’nın tüm notebooklarda geçerli yüzde 18 KDV indirimi yer alıyor. Media Markt, eski akıllı telefonunu getirene notebooklarda 2 bin TL'ye varan indirim; Vatan Bilgisayar ise seçili OEM ürünlerinde yüzde 18 KDV indirimi ve Asus gaming notebooklarda yüzde 30'a varan indirim uyguluyor.

Teknosa, TV’lerde yüzde 20'ye varan indirim; 250 TL ve üzeri alışverişte 25 TL değerinde Opet yakıt puan; yine 250 TL ve üzeri alışverişte iki adet Cinemaximum bileti hediye ediyor. Teknosa’da ayrıca turuncu indirim kampanyasıyla bin 500 TL ve üzeri alışverişlerde Casper S28 8'' Tablet 299 TL’ye; 2 bin 500 TL ve üzeri alışverişlerde TP-Link Neffos Y5L Dual SIM Akıllı Telefon 299 TL’ye; 2 bin 999 TL ve üzeri alışverişlerde HP ikisi bir arada dizüstü bilgisayar bin 999 TL yerine 999 TL’ye satışa sunuluyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim