• BIST 9915.62
  • Altın 2435.681
  • Dolar 32.5203
  • Euro 34.8906
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 22 °C

Omsan, Renault Trucks’tan 121 çekici aldı

Omsan, Renault Trucks’tan 121 çekici aldı
Türkiye’nin en büyük karayolu filolarından birine sahip olan OMSAN Lojistik’in motorlu araç sayısı, filosuna kattığı 121 yeni Renault Premium çekicinin katılımıyla 780 adede ulaştı.

Omsan, Renault Trucks’tan 121 çekici aldı

Türkiye’nin en büyük karayolu filolarından birine sahip olan OMSAN Lojistik’in motorlu araç sayısı, filosuna kattığı 121 yeni Renault Premium çekicinin katılımıyla 780 adede ulaştı.

OMSAN Lojistik, ‘yakıt cimrisi’ diye nitelendirilen Renault Trucks Premium çekiciyi 5 yıllık bakım-onarım sözleşmesiyle çok uygun şartlarda filosuna kattı.

Renault Trucks Premium araçların 21’inin teslimatı Karsan fabrikalarında Omsan Lojistik Genel Müdürü Osman Küçükertan, Renault Trucks Türkiye Genel Müdürü Dominique Pollien, Karsan Otomotiv CEO’su Murat Selek ve firmaların üst düzey yöneticilerinin katılımı ile gerçekleşti.

Düzenlenen teslimat töreni ve basın toplantısında konuşan Omsan Lojistik Genel Müdürü Osman Küçükertan, “Renault Trucks Türkiye ile toplam 121 adet Premium marka çekici anlaşması yapmaktan memnuniyet duyuyoruz. Günümüzün ağır rekabet koşullarında, firmaların müşterilerine sundukları hizmetlerde kalite ve yetkinliklerini artırma zorunluluğunun yanı sıra onlara en ekonomik fırsatları sunmanın önemi de büyüktür. Bu sebeple filomuza katmayı düşündüğümüz araçların ne denli yakıt tasarrufu sağladığı bizim için önemli bir kriter olmuştur.” dedi.

Ömür boyu maliyet kavramı

OMSAN Lojistik olarak araçların alım fiyatıyla pek ilgilenmediklerini belirten Küçükertan, formüllerini de şu sözlerle açıkladı: “Alım fiyatı artı bizim kabul ettiğimiz bakım-onarım bedeli 5 yılın sonunda geri verme anlaşmasına dönüşüyor. Bunların üçünü birden değerlendirdiğimizde ömür boyu maliyet diye bir kavram geliştirdik. Yani, alım fiyatına A dersek, 5 yıllık bakım-onarım maliyetine B dersek, 5 yıl sonra bunu geri verip, yeni araç alımına da C dersek, A+B-C = D olur. D dediğimiz rakam da, en uygun nerede gerçekleşirse, alımımızı oradan yapıyoruz. Birçok firmayla görüşmeler yaptık. Aradığımız bu kriterleri sağlaması ve kalitesi nedeniyle Renault Trucks’ı seçtik. Biz, bu tarz alımlara 7 yıl önce başlamıştık. Bugün geldiğimiz noktada, birçok firma aynı yöntemi kullanıyor. Kontrat lojistiğinin güzel bir örneği diyebiliriz.”

Akaryakıt bu seviyede artarsa ‘yakıt cimrisi’ özelliğimizi fark edenlerin sayısı artacak

Karsan Otomotiv CEO’su Murat Selek ise fabrikalarında yapılan törende yaptığı konuşmada “Temmuz 2007 yılında Renault Trucks ile başlattığımız uzun vadeli anlaşmamız gereği Mart 2009 yılından bu yana Bursa Akçalar fabrikasında Renault Trucks’a özel tahsis edilen üretim hatlarında üretimimizi sürdürüyoruz. Bu işbirliği çerçevesinde fabrikamız Renault Trucks ile endüstriyel faaliyetlerde tam bir entegrasyon içinde ve Renault Trucks standartları dahilinde üretim yapmaktadır. Bugün burada teslimatını yaptığımız Renault Trucks Premium’ların ilk partisinin Karsan tesislerinde üstün kalite standartlarıyla titizlik ile üretilmesinin gururunu yaşıyorum. 21 adet Preimum çekiciyi bugün teslim ediyoruz. 100 adet araç taşıyıcı da önümüzdeki günlerde teslim edeceğiz. Araçlarımızın yakıt cimrisi özelliği nedeniyle tercih edildiğine bir kez daha şahit olduk. Akaryakıt fiyatları bu seviyede giderse, bu talebin süreceğini umuyoruz. Karsan’da üretilen ürünler hem Türk pazarına hem de bölge ülkelerine ihraç edilir. Türkiye, krizden çok daha hızlı çıktığı için şu an genellikle iç piyasaya ürün veriyoruz” diye konuştu.

Karsan’da üretilen ürünler Fransa’dakinden bile bir çıt yukarda

Renault Trucks Türkiye Genel Müdürü Dominique Pollien ise yaptığı konuşmada 2009 yılında Karsan ile yaptıkları işbirliğini vurgulayarak “Her yıl kapasitemizi artırarak sürdürdüğümüz Karsan fabrikasındaki üretimimiz, Fransa’da uygulanan üretim süreçleriyle tamamen aynı özellikleri taşıyor. Karsan fabrikalarındaki üretim hattımız, Renault Trucks üretim sistemine mükemmel bir uyum sağlayarak, Avrupa Kalitesi ile Türkiye’de üretim yapıyor . Memnuniyetle belirtmek isterim ki , 2011 senesinde Karsan Üretim Kalitesi, Renault Trucks Avrupa’nın Karsan’a öngördüğü kalite hedeflerinin % 20 üstünde gerçekleşmiştir. Karsan’da üretilen ürünler kalite olarak Fransa’dakilerden hiç de aşağı değil. Hatta bazen bir çıt daha yukarda diyebilirim. Karsan’da üretilen çekiciler için Avrupa kalitesinin Türkiye’deki ayağı diyebiliriz.

Renault Trucks Premium araçları hepinizin bildiği gibi Yakıt Tasarrufunda lider. Bu liderliğimiz pek çok bağımsız rekabet testleri ile de onaylandı. Lojistik sektörü ekonomideki gelişmelerin en önemli göstergesidir, bu boyuttaki alımlar sektöre ve ekonomiye devinim kazandırır. 121 adet Renault Trucks Premium, Omsan Lojistik’e 5 yıllık bakım onarım hizmet paketi ile birlikte teslim ediliyor. OMSAN, bakım-onarım anlaşması ile satış yaptığımız ilk lojistik firması. Aracın kalitesi ve düşük işletme maliyetlerinin bir göstergesi olan bu paket Renault Trucks’ın bir kez daha müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunduğunun ispatıdır. “Yakıt tasarrufunda lider”, “Avrupa Kalitesi ile Türkiye’de Üretim” seçimlerinden dolayı OMSAN’ı kutluyorum.” dedi.

www.UlasimOnline.Com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0212 970 87 88 | Haber Scripti: CM Bilişim