• BIST 97.533
  • Altın 145,745
  • Dolar 3,5801
  • Euro 4,0019
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 10 °C

Twitter yeni hizmetini duyurdu

Twitter yeni hizmetini duyurdu
Twitter, markalara yönelik yeni ürünüyle müşterilere doğrudan erişimi daha da güçlendiriyor.

Twitter, reklam verenlerin daha geniş kitlelere ulaşmasını ve reklamların etkisini güzel videolarla yaymasını sağlayan İlk Bakış adlı ürününü Türkiye'de de başlattı.

İlk Bakış; Sponsorlu Trendler ile birleşerek markalar için 24 saatlik bir süre içinde Twitter'ın değerli ve eşsiz yerleştirmeleriyle önemli sayıdaki seyirci kitlesine ulaşmanıza yardımcı olabilir. Bu uygulamayla birlikte; bir kullanıcı Twitter'a ilk giriş yaptığında, kendi Timeline'ının en üst reklam alanında o markanın Sponsorlu Videosu’nu görecek ve Sponsorlu Trend, trendler listesinin en üstünde görünecek. “İlk Bakış”; reklam ortaklarına sunulan geniş yelpazedeki video özellikleri açısından, Twitter için önemli bir gelişmedir.

Türkiye’de İlk Bakış uygulamasını deneyen ilk markalar ise Nestle ve Renault oldu. Her gün milyonlarca kişi, tutkuları ve onları en çok ilgilendiren konuları konuşmak üzere Twitter'a giriyor. Aynı zamanda, reklam verenler de “Sponsorlu Tweet”lerle hedef kitleye ulaşmak için Twitter'ı kullanıyor. Sponsorlu Trend ile çalışan “İlk Bakış”, reklam verenlerin başarı çıtasını daha da yükseltiyor. Bu gelişme, Twitter kullanıcılarına ulaşmak için güçlü bir yöntem sunuyor ve reklam verenlerin ilgi çekici bir video ile kullanıcılarıyla etkin ve yüksek bir görünürlükle hikayelerini paylaşmalarına olanak tanıyor.

Yeni geliştirilen ürün, markaların hedefledikleri birçok proje için de hayli ideal. Bu projeler arasında yeni bir video ve ürün tanıtımı, bir TV programının ilk gösterimi, canlı etkinlikler, sponsorluklar ve film galaları sayılabilir.

MEC Türkiye Dijital Strateji’den sorumlu Ceylan Cangül konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “İlk Bakış’ın zamanlaması Renault için mükemmel bir fırsattı, çünkü Renault aynı dönemde Twitter’da önce markadan bağımsız konusuyla ilgili konuşmaları sahiplenerek başlayan ve ardından Renault Türkiye’nin 2016 yılındaki en büyük lansmanına dönüşen bir kampanya başlatmıştı. Hedefimiz, tanıtım döneminde çok güçlü bir etki yaratıp lansman kampanyasının başlamasıyla birlikte TVC’lerimizi ön plana çıkarmaktı.”

MEC Türkiye’de Dijital ve Inovasyondan sorumlu Partner olarak çalışan Eda Önsel Yıldırım’ın görüşleri ise şu şekilde: “Kampanyadan önce çok güçlü bir Twitter iletişimi planlamıştık, ancak ‘İlk Bakış’ı denedikten sonra bu kampanya için hedefimizi en üst düzeye çıkardık. Böyle ürünler, Twitter’ın etkisini satış için kritik dönemlerde kanıtlıyor ve de medya karmasında fark yaratıyor.”

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Apple'ın kulaklığı da güncelleme aldı!25 Mayıs 2017 Perşembe 16:17
  • Galaxy S8 için yeni güncelleme25 Mayıs 2017 Perşembe 16:01
  • LG K8 için Android Nougat güncellemesi yayınlandı!25 Mayıs 2017 Perşembe 15:49
  • General Mobile GM 6 satışta25 Mayıs 2017 Perşembe 15:32
  • Turkcell Lifebox ile rehberinizi yedekleyin!25 Mayıs 2017 Perşembe 15:16
  • İnternet ölçümünde 'yerli proje'25 Mayıs 2017 Perşembe 14:33
  • Lenova'nın satışları azaldı, pazar payı arttı25 Mayıs 2017 Perşembe 11:51
  • Türkiye ile BAE savunma sanayisinde anlaştı25 Mayıs 2017 Perşembe 11:34
  • NASA'nın bütçesinde kesintiye gidilecek25 Mayıs 2017 Perşembe 11:19
  • Boeing hipersonik uzay aracı üretecek25 Mayıs 2017 Perşembe 10:37
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim