Goodyear, bayi ağının geliştirilmesi kapsamında, uzun yıllardır müşterilerine hizmet veren Ekşili Bayisi'ni yenileyerek açılışını gerçekleştirdi.
Goodyear, bayilerini yenilemeye ve geliştirmeye yönelik olarak koordine ettiği çalışmalara Bostancı’daki Ekşili Otomotiv ile başladı. 24 yıldır Goodyear bayisi olan Ekşili Otomotiv’in yenilenen mağazası 150 metrekarelik kapalı alana sahip.
Özkan:"Yenileme ve geliştirme çalışmaları sürecek"
Yenilenen Ekşili Otomotiv bayisinde düzenlenen etkinlikte konuşan Goodyear Türkiye Genel Müdürü Emin Özkan, bayilerinin Goodyear ailesinin önemli bir parçası olduğunu belirterek yenileme ve geliştirmeye yönelik çalışmalarının devam edeceğini vurguladı. Emin Özkan sözlerine şöyle devam etti; “24 yıldır Goodyear bayisi olan Ekşili Otomotiv’in yenileme çalışmalarının ardından bayimizin uzman çalışanları ile tüketicilerimize daha kaliteli bir hizmet verecek ve daha büyük başarılara imza atacaktır.”
"İş ortaklarımıza yatırım yapmaya devam ediyoruz"
Goodyear Tüketici Lastikleri Direktörü Ersin Özkan ise “Goodyear olarak iş ortaklarımıza yatırım yapmaya devam ediyoruz. Bayilerimizin satış noktalarındaki yenileme çalışmaları ile, bugüne dek bizleri tercih eden ve başarılı performanslarıyla öne çıkan bayilerimizin işlerini daha da geliştirmelerine destek olmayı hedefliyoruz” dedi.
'Premium' konsepte sahip mağazalar
Goodyear’ın sunduğu tüm ürün ve hizmetlerde standart uygulamaları içerecek şekilde "premium" konsepte sahip mağazalar geliştirdiklerini ifade eden Ersin Özkan, “Bayimizi ziyaret eden her son kullanıcı, ürün ve hizmetlerimizle ilgili doğru ve eksiksiz bilgilere ulaşabilecek. Çeyrek asırdır Goodyear bayisi olan Ekşili Otomotiv, hem lokasyonu ve yönetim ekibi, hem de mevcut ve potansiyel müşteri portföyü ile çok önemli bir iş ortağımızdır. Sahip olduğu bu önemli değerlere ek olarak, bu yenileme çalışmasının bayimizin işine doğrudan ve önemli bir katkısı olacağına inanıyorum” şeklinde konuştu.
Öztürk: "Mağazamız tamamen dijital ekipmanla donatıldı"
Goodyear Bayisi Ekşili Otomotiv’in sahibi Mehmet Öztürk ise “Goodyear Şirketi’nin satış ve pazarlama stratejileri doğrultusunda ve değerli katkıları sayesinde yenilenen mağazamız, tamamen dijital ekipmanlarla donatıldı. Öyle ki mağazamız, tüketicinin, standart bir lastik satış noktasına göre çok daha fazla bilgiye çok daha yalın ve açık bir biçimde, sadece mağazamızın içinde gezinerek ulaşacak şekilde düzenlendi” dedi.