• BIST 90.182
  • Altın 147,216
  • Dolar 3,6478
  • Euro 3,9515
  • İstanbul 7 °C
  • Ankara -2 °C

Turkcell Superonline, ISO sertifikası aldı

Turkcell Superonline, ISO sertifikası aldı
Turkcell Superonline’ın müşteri isteklerini açık, şeffaf ve hızlı bir şekilde çözmeye odaklanan müşteri hizmetleri politikası, alanında uluslararası standart olarak kabul edilen ISO 10002:2004 sertifikası ile taçlandırıldı.

 

 
Turkcell Superonline’ın müşteri isteklerini açık, şeffaf ve hızlı bir şekilde çözmeye odaklanan müşteri hizmetleri politikası, alanında uluslararası standart olarak kabul edilen ISO 10002:2004 sertifikası ile taçlandırıldı. 
 
Türkiye fiber internet pazarının lideri Turkcell Superonline, Türkiye’nin 75 iline değen fiber optik altyapısıyla 1 milyon 570 bin ev ve işyerinin kapısına kadar götürdüğü ışık hızındaki internet altyapısındaki kalitesini müşteri hizmetlerinde de sürdürüyor.
 
Turkcell Superonline’ın açık, şeffaf ve hızlı müşteri hizmetleri yönetimi politikasında uluslararası standartlardaki başarısı, ISO 10002:2004 belgesi ile teyit edildi. British Standards Institution (BSI) tarafından gerçekleştirilen değerlendirmeler neticesinde sunulan sertifika, müşterisini önemseyen, müşteri memnuniyetini kalıcı ve sürekli olarak artırmaya çalışan Turkcell Superonline’ın bugüne kadar yürüttüğü müşteri memnuniyeti politikasındaki olumlu sonuçların altını çiziyor.
 
“Müşteri beklentilerini doğru algılayıp, yüksek kaliteli ürün ve hizmetlerle karşılıyoruz”
 
Turkcell Superonline Genel Müdürü Murat Erkan, almaya hak kazanılan belge ile ilgili açıklamasında şunları kaydetti:
 
"ISO 10002:2004 sertifikası ile müşteri memnuniyeti politikamızın başarısı uluslararası seviyede belgelenmiş oldu. Turkcell Superonline olarak faaliyetlerimize başladığımız ilk günden itibaren, müşterilerimizin beklentilerini doğru algılayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve hizmetlerle karşılamayı görev edindik. Bu yönelimle oluşturduğumuz müşteri memnuniyeti politikası çerçevesinde, müşterilerimizin isteklerini açık, şeffaf ve hızlı bir şekilde çözüme ulaştırıyoruz. Yaptığımız pazar araştırmaları, müşterilerimizden aldığımız geri dönüşler ve ölçümlerde bu konudaki başarımızı gösteriyor. Müşteri istekleri ve şikâyet yönetim süreciyle ilgili kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirip, etkinlikleri raporluyor ve sürekli iyileştiriyoruz. BSI tarafından aldığımız bu sertifika ile de zaten birinci önceliğimiz olan müşterilerimize verdiğimiz değeri uluslararası standartlarda da sertifikalandırmış olduk.”
 
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Ulaştırma | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim